MlkArsln
Merhaba kizlar 18.haftamdayim 2 3 haftadir suyum normalden az oldugu icin doktorum perinatologa yönlendirdi. Gittigimde doktor bebegimin bobreklerinin normalden biraz küçük olduğunu soyledi takip edilmesini önerdi. internette arastirdigimda bobrek genislemesi goruyorum hic kucuk bobrek ile ilgili bilgi yok.. yaşayan var mı veya duyan? herhangi bi bilgisi olan 😔