Ayseegl direk doktora git canım. Benim öilk gebeliğim düşüktü. Kahverengi sümük gibi geldi direk gittim kürtaj oldum.
Ama bu sefer ki dün kahverengi lekelenme geldi hastaneye gittim gebeliğin riskli dedi. Kalp atışı var kese sağlıklı ama iş yapmicaksın dediler. Sadece yatıcaksın sadece ve sadece tuvalete kalkıcaksın dediler. Progestan verdiler bir de iğne. Sende geciktirmeden git için rahat olsun. Önlem alınsın. Geçmiş olsun