[silindi] doktorum ilk 3 ay 20dakika yürüyüş sınırı koydu bana ama gün içinde çok aktif olduğum için 20dakikalık yürüyüşü yapmadım kendimi yorduğum zaman kasık ağrım çok oluyor. Yarın doktor randevum var ilk 3 aylık sürecim bitiyor insallah 1 saat yürüyüş önerir de doyasıya yürüyüş yaparım. Çok motive oluyorum öyle💃