hll_clm 1prenses2prensyenigebe hayirli ugurlu olsun canim bizlerede dua et. Kese olusana kdr beta kontrolu yapiliyo diye biloyorum icini ferah tut
1prenses2prensyenigebe hll_clm Rabbim şu mübarek günlerde kimin ne duası varsa hele de bebek isteyen herkesin kucağını doldursun en hayırlı zamanda müjdeli haberi almalarını nasip etsin herkesin evini yuvasını mutlu huzurlu etsin inşallah
1-nursema Adeka Adeka ya bende yaşadığım belirtiler üzerine gittim dün kan testi yaptırdım ama 0.21 çıktı 15’inde yumurtlama gördüm belirtiler çok fazla yani hiç böyle şeyler yaşamazdım ben ama değer negatif çıktı ve ben hala hamileymişim gibi hissediyorum acaba erken gittim de ondan mı daha yükselmedi hiç anlamadım ama göğüslerim acıyor adet oldum sanıp lavaboya koşuyorum fakat bir bakıyorum beyaz ve ya çok açık sarı bir akıntı var hiç anlamadım bişey 🤦🏼♀️
e_k Arkadaslaaaar test yaptim iki cizgi cikti bugün gidip test verdim acilde beta hcg 11,45 cikti hala inanamiyorum cunku hafifde kan geldi hamilemiyim?kan geliyor yerlesme kanamasi mi 🥹
Seri4545 Adeka inşallahhhh vardır kuzum benim geçen ay gecikmem oldu kan tahlilinde 3.6 çıktı doktor gebelik yok dedi ve öyle de oldu adet oldum senin daha gecikmen olmamış sanırım inşallah vardır kuzum stres yapma Allah hayırlısını nasip etsin cümlemize inşallah 🤲🤲🤲
1ciftyesilgoz Kızlar merhaba pozitif idrar testi sonrası kan verdim ve değerim 2.14 çıktı🥹 nasıl olur aklım almıyor iki tane kırmızı çizgi çıktı
1ciftyesilgoz Ertugrul evet canım onun ardından iki test daha yaptım yine iki çizgi oldu. Reglim de gecikti zaten. Erken gebelik testi basıl algıladı o kadarcık değeri bilmiyorum 🙈 ben geç yumurtladım biraz muhtemelen geç döllenme oldu.