Selam kızlar 31 haftalık hamileyim detaylıda doktor kız dedi %100. E haliyle alısveris cogu bitti. Ama dısardan gören herkes göbegim erkek göbegi bak erkek o görürsün gibisinden yorumlar yapıyor. Bu durum kafamı karıstırır oldu. Aynı durumu yasayan varmı yada fikri olan ??