Benimde 38 haftada 3700 dediler. Yarın 39 olcaz bakalım kaç kilo olmuş. Sezaryen olmaktan çok korkuyorum 4 kilo olduysa sezaryen mi olur diye sordum doktora. Yapılı birisin 5 kiloya kadar normal doğurabilirsin ama tabi muayenelerle karar veririz buna dedi. Bebeğin başı büyük kesiğin çok olabilir dediler.