Alpaslanannesiii normal dogum daha saglikli görüldüğü icin doktorlar zorunlu durumlar dışında normal diyor hep bide senin ozel isteğine bagli tabi ama devlette sezeryan istiyorum deyince sezeryan yapmiyolar sanirim bide yasak gelmistiya gecen senelerde keske bende normal yapsam ama sezeryan dedi doktorum ama hayırlısı saglikla gelsin bebislerde 🥰 bide doktordan doktorada degisiyor kimi 40 haftayken suni sanci veriyor eger sende bi dogum belirtisi yoksa