Rbs96 Kızlar 17 haftalık hamileyim kontrolden geldim 8 haftalıkken kanama yaşamıştım 10 haftaya kadar sürüp geçmişti sorun kalktı sanıyordum simdide doktor plasenta aşağıda dikkat etmen gerekiyor dedi bu durumu yaşayanlar varmı ? Korkuyorum bişe olur diye
Busakkk Rbs96 benim de ayrıntılı da aşağıda demişlerdi kontrol altında olacak demişlerdi iki haftaya bi bakıyorlardı 28. Hafta da yukarı çıkmıştı bi sorun olmamıştı canım sıkma canını dinlen cinsel ilişki olmasın yorma kendini doktor söylemiştir gerçi de bende bi süre yürüyüş vs yapmamıştım