Wonderful_mom Kizlarr 34 haftadan sonra ne kadar sürede kontrole gidiyorsunuz.. suan 36 yim normalde haftada bir gitmem lazım ama bu bas belasi randevu sisteminde randevu yok nasil olacak yaa 🤷🤔
nurcan_26g Wonderful_mom en son 36da gittim sezeryan günü verildiği için bidaha gitmedim devlet hastanesu doktor gelmene gerek yok ağrın sancin vs olmadığı sürece dedi . İlk hamileliktede özeldeydim iki haftada bir çağırmıştı 36 38 40 olarak
Wonderful_mom nurcan_26g bende 36 yim persembe günü il’e gidecem insallah gun verir.. ne zaman yani kacinci haftaya gun verdi
nurcan_26g Wonderful_mom ilk hamilelikse gün vermez normalde ikincide de 39dan sonrasına veriyordu ama benim bayrama denk geldiği için doktor 38+4e gün verdi gittiğimde 36+3tum 🥰
Wonderful_mom nurcan_26g benim 2.hamielligim.. Ne zaman verir sence peki.. suan 36 yim persembe gdecem
nurcan_26g Wonderful_mom kendin söyle direk sezeryan için gün alabilirmiyim bugün diye bende kendim sormuştum da öyle vermişti 🤗
Deletedmom727271 Wonderful_mom Mecbur bakacak. 😂 Bakamamazlık yapamaz. Sistem öyle. İlk doğumum benimde devlette oldu 36dan sonra her hafta gittim randevusuz gittim sıra veriyorlar. Sıra alırsınız.
Deletedmom727271 Wonderful_mom doktorunuza gideceksiniz zaten haftanız baya ileri olduğu için rutin devam edecek. 😊 Sıra alın ama sekreterden tabi
Rabiaugur Wonderful_mom ben şuan 33 üm perşembe günü randevum var bundan sonra 10 günde bir gidicem muayene ve kontrol olarak randevularımı bile ayarladı doktorum ama özel hastane tabi bu devlette randevu bulmak zor gerçekten ben devletede gidiyodum tahliller testler için artık gitmiycem devlete özelde doğurucam inş
Rabiaugur Wonderful_mom evet öyle ama herkes özele gidemiyor maalesef bizde özele gidiyoruz ama tahliller çok pahalı oldugh için devlete de gittim işimi gördü en azından
Wonderful_mom Rabiaugur bende ilk hamileligimde ozele gttim.bunda cok zor.. bi kac defa arada gttm o kdr