sedaozdemirr Kızlar 31 haftalık hamıleyım,çalışıyorum.Üst İç bacaklarım kızardı pişik oldu cok acıyor.Yuruyemıyorum.Bir önerısı olan var mı
benimmdunyamm sedaozdemirr ay canım bol şeyler giy pantolon artık hava sicakliyor yakar elbise giydiysen altına yarım sortlarxan giy bacağın sürtunca acımaz pudra sur Bepanthol surebilirsin ama şuan pisikse eve gidince duş al sürtme orayı Krem sur açık kalsın biraz hava alsın
Sellly Benimde fazla kilo aldığım için oluyor genelde etek elbise giydiğimde. Sık sık benek pudrası sürüyorum