Bukiiiiiiii Canım, pizza da yedim,Hamburger de yedim, Sucuk da yedim, Noodle da yedim, Kola da içtim. Korkma içini rahat tut. Sürekli yemiyosun arada bir kaçamak yapıyosun bu da normal sen de insansın. Hamileyken sigara, alkol tüketen insanlar vicdan azabı çeksin sen neden çekiyorsun? Yavrunu Allah’a emanet et ve rahat ol. Bir şey olmaz Allah’ın izniyle. 🌸🥰