Rahim üstüne doğru bazende tam rahim içine doğru iğne batması gerilme oluyor değişik bir ağrı ama bazen nefesim kesecek kadar şiddetli ama hastanedeki ebeler nst bakınca oradaki sanci değil karnın üstüne doğru olan kasılma nst çıkıyor dediler ama bende hep rahimde gerilme ağrı daha çok hissediyorum doğum ağrısı bu şekilde yaşayan oldu mu herkesi farklı tutuyormuş sonuçta