Breeze1990 ben bunu doktora söylemiştim midemi bulandırıyor diye yapicak birseu yok dedi tok karnına iç falan demedi ama o zaman hamile değildim öncesinde kullandığımda aile hekimi söylemişti. bende kistten dolayı adet kanaması çok oluyordu bu sebeple kansızlık oluyordu ama 4 aydır regl olmadığıma göre yine kansızlık sorunu oldugna göre belki de kistten değildir değil mi ?