Kızlar merhaba ben hala emzirme sütyeni alamadım cunku nasıl almam gerktigine dair bir fikrim yok suan ıcı. Goguslerim aman aman buyumede atıyorum en fazla 80 se 85 olmustur ki oda sırt bolgem genısledigi için biraz neyse dogumdan sonra gogusler buyuyormu süt falan için kac beden almalıyım sutyenı fikri olan varmı cunku dogumdan sonra fırsatım olmaz birde korse işi onu tavsıye ediyormusj uz napmalıyız