Mineee_klnc Merhaba arkadaşlar. Makyaj yapıyor musunuz? Yapıyorsanız hangi markaları tercih ediyorsunuz
Nskyhn Mineee_klnc ben yapıyorum. Eskisi gibi markalara devam. Loreal - Maybelline kullanıyorum genel olarak.