Glshkyk Dün detaylı ultrason için gittim Doktor kafa çapı biraz uzun dedi ama normal Bi sıkıntı yok dedi, kaç olduğunu bilmiyorum ama Bi sıkıntı olur mu doğumda yada sonrası için…
Hellili Glshkyk genetik olabilir bize de öyle demişti bebeklerim düz kafa doğmuşlardı yani pızisyonlarından dolayı kafa şekilleri biraz eğri büğrüydü ama düzeldi
Deletedmom_33 Glshkyk Kafa çapı bizim 30 haftadan itibaren 3 hafta ilerideydi. 37.hafya da 41 ile uyumluydu ultrasona göre. Doktorum riske atmamak için direk sezeryan dedi. Başka bir şey olmadı bende
Deletedmom_33 Glshkyk Normal sade 40 indan beri şapka giydirmiyorum şuan 2.aydan beri kırmızı iz çıkarıyorlar 😅