zynepnur Kızlar 12.haftamdayım sabah kontrolüm vardı herşey yolunda dedi ama az önce baktığımda kahverengi leke geldiğini gördüm endişelenmeli miyim yaşayan var mı daha önce 3düşük yapmıştım korkuyorum😔
Gizemyakar zynepnur öncelikle korkma, sakin ol. Bazen yerleşmeden dolayıda olabiliyor. Ama tabi ki hemen doktoruna danış bence
Meryembozaba zynepnur evet bende 11.Haftamda kahverengi lekelenmeler yaşadım çok şükür şuan bende bebeğimde iyiyiz. öncelikle sakin olun ve muhakkak doktorunuza görünün.
Trmerve zynepnur bende 6 düşük yaptım doktorunuza Bilgi verin bence bizler için her kanama risk oluyor içiniz içinizi yemesin
Dark zynepnur gidip doktorunuza görünün. İlaç falan baslatabilir. Haftaniz büyük yerleşme haftanizi geçtiniz