Umud-- Melek-80 dün doktora gittim söylemedi bende sormayı unuttum kaç gram diye ultrason görüntüsü verdi orada yazar mı acaba
Umud-- Melek-80 hepimizin kine kız mı dendi derler ya bu sene kız senesi diye bana %90 kız ama bacakları kapalı dedi
Umud-- Nskyhn sizinde arada karninizda sertleşme bazen sadece bir yerde sertlik oluyor mu haftamız aynida
Nskyhn Melek-80 bebeğin ölçüsü ultrasonda öyle olabilir. Öyle olsa bence söylerdi mesela benim de 3 gün falan önde gidiyormuş. 15+4 Ken doktor 16 gibi kabul ediyorum dedi
Melek-80 Nskyhn hımm anladım canım doktor bana öyke bişey söylemedi sadece kağıtta öyle gördüm cinsiyetinizi öğrendiniz mi
Nskyhn Melek-80 ay çok güzelll kız enerjisi çok başka 1 haftadır içim içime sığmıyor 😍 Defne olacak inşallah. Başta Zeynep düşünmüştük ama Defneye döndük. Kendi ismim Nisa bazen ona da Nisa koyasim geliyor 🧚