arkadaşlar merhablar bugun 5+0ken devlete gittim kese boyutum 5.5 cıktı doktor haftaya gore kucuk dedi. Hemen ardından korkup özele gittim o da sorun yok dedı 5.haftasda bebegı goremedıgı ıcın oyle demıstı. Acaba sizin 5+0da kesenz kac mm di kafama takmaktan kafayı yıcem🤦🏼♀️