Benimde suyum fazla gebelik şekerim yok. şekerli meyvelerden, içeceklerden, tatlılardan ve hamur işlerinden bir süre uzak kalmanız lazım. yerseniz de çok az yemeniz gerek. dikkat edince düzeliyor. Şekeriniz varsa direkt bu sebeple dikkat etmeniz lazım. diyet uyguluyorum ben mesela. sizinde öyle olması gerek. dikkat etmezseniz suyunuz üst sınıra ulaşırsa o zaman riskli oluyor.