Artık karar vermek istiyorum, kafam çok karıştı. Kızımın adı Almila , yeni evlendiğimde rüyamda erkek bebek görmüştüm yiğit diye seviyordum. Oğlum olursa Yiğit koyarım diyordum. Eşim de Barlas, Atlas, Altay gibi seçenekler çıkardı. Atlas isim olarak çok hoş ama anlamını çok beğenmiyorum. Barlas a daha sıcağım. Yiğit Karan , Karan Alp gibi isimlerde hoşuma gidiyor. İşin içinden çıkamıyorum. Fikir alışverişi yapalım..