Kızlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım 75lik olandan.
İlk aldıkları kanda 102
İkincide 183
Üçüncüde 117
İnternetten bakıyorum bide hemşire arkadaşıma sordum normal dedi doktorumsa şekerin çıkmış diyete başla dedi 😔 sizlerin değerleri nasıldı yükseği düşüğü nedir bunun bi yardımcı olur musunuz 😣