33 haftalığım idrarımda lökosit pozitif, 6-7 olarak çıktı bu şekilde enfeksiyon yaşayan oldumu bende belirtide yok sadece çok sık idrara çıkıyorum onuda bebek baskı yapıyordur diye düşünmüştüm.. akıntımda bu aralar fazla yarın doktora göstericem de şimdiden korktum bebeğe bir zararı olur mu diye 😔