Lylaars Kizlar bugun şeker yüklemesi yaptık 140 olması gerekirken 146 çıktı sizce ne yapmalıyım birde kan değerlerim de düşük cikti
canimbeybimmm Benim de tam 146 çıkmıştı. 1 hafta sonra 100 lük yapıp o da sınırda çıkınca diyetisyene yönlendirdi. Şimdi diyetle devam ediyorum
Lylaars canimbeybimmm yaa bana hiç bisey demediler diyet uygula dediler ama onun dışında hiç hisey demedi