Kızlar glukoz açlık 70-110 arası olması gerekirken 65 çıkmış benim bu bebeğime sorun mu? … Troide gelince her ay Dahiliye ye giderim gebeliğimin başından beri 25 mg hap içiyorum aç karına sabahları ve 1 nisanda gittim en son 173 çıkmıştı bugün sağlık ocağına kan verdim 327 çıkmış 25 günde bu kadar fırlar mı anlamadım haplarımı da düzenli içerim