Bana da hamileliğimi öğrendiğimiz ilk günden verdi doktorum, ama 6-9 haftalarda kanamam olmuştu sonrasında da devam ettim. 3 ayına kadar duphaston , sonrasında fitil 200mg kullanıyorum hala . Bide pıhtılaşma için kan sulandırıcı birşeyler kullanıyorsundur her halde .