Melek_aysima Merhaba arkadaşlar. Ben 22+4 hamileyim. Bebeğim hareketlerini çok az hissediyorum günü gününe tutmuyor. Siz 22. Haftalarda nasıl hissediyordunuz . Cinsiyet: kız
Mysaa Melek_aysima ben çok hissediyorum ama ilk gebeliğim de de öyleydi çok erken hissetmiştim ona bağlıyorum 2. De de 14 de hissettim ben erkek cinsiyeti normal de 24 e kadar düzensiz olabiliyor canım
anneyimmm42 Melek_aysima bizde 22+4 deyiz genelde akşam saatlerinde hissediyorum her gün değil canım 24 25 lerde daha net hissediliyor heralde ilk gebeliklerde benimde kız .🤰🤲🏻
2kizanasi 24 haftaya kadar düzensizlik normal özellikle ilk gebelikte. Ben 22 haftalık hamileyim ve 3. Gebeliğim haliyle 16da hissetmeye başladım şuan günlük hissediyorum