Kararsizbirben valla bizde her gun 1 isim bulup vazgeciyoruz, Ali Asaf dedik, ensar dedik, mert sonra eymen derken bogulduk babasi atlas istedi ama bir manasi yok o yuzden pek sevemedim , erkek annelerin isi daha zor sanirim , kizimda cok cabuk bulmustum