Edasamar inanın aynı dertten kafayı yemek üzereyim doğuma az kaldı isimli bişeyler yaptırcam ama hala karar verebilmiş değiliz oturup ağlayasım geliyor bazen hep aynı isimler var yeni nesil isimler çok hoş gelmiyor bizim bulup beğendiklerimize de etrafımızdakiler bi kulp buluyor sürekli napıcaz bilmiyoruz