brltnyy yani kalpten kalbe fark da olabilir rahim filmi çektirdiniz mi hiç acaba perde mi var sizde ? Belki benimki üstten hafif basıktır bilmiyorum 🤷🏻♀️ ya da sizdeki üst kısımdaki basıl bir tık daha derindir belki bilemiyorum doktorunuz şeklini size çizerek göstersin bana eliyle kalp işareti yapmıştı mesela ama risk gurubunda değilsin demişti