Nehir-Poyraz Cimbomlu190553 eşinle senden kan alıp kromozom testi yaparlar. Bide senden kan alıp pıhtılaşma testi yaparlar. Çok geçmiş olsun Allah bi daha yaşatmasın inşallah
Bsrnura Cimbomlu190553 genetik test isterler esinden ve senden rahim filmi istenir eşinden sperm testi isterler inşallah bir cözüm tedavi bulunur
Leylaasel21 Benimde 3 kaybım oldu geçen sene artık psikolojim çökmüştü genetik testi istiyorlar bende çok az kan pıhtılsşması varmış ondna olabilir dedi doktor şimdi hamileyim ve igne kullanıyorum Allah yardımcımız olsun 🤲
endlesslove1 Deletedmom_12 merhaba aradan uzun zaman geçmiş ama aynısı bende de oldu sizden ne testleri istediler rahim filmi vs çektirdiniz mi