Merhaba kizlar,
Ben 22+4 hamileyim bebisimi hissetmiyorum yani bi ara arada bocem gbi gezer gibi oluyor ama bu 3 gundur oda olmuyor.. tuhaf degilmi? Doktorumu aramaka istemiyorum artik aramistim zaten gecen hafta olabilir dedi.. amaa nebilim doktor doktorun her dediginede sey yapmak istemiyorum 🤷♀️! Aranizda varmi cok gec hisseden??