BuketYKR Ben temmuz 2021 de kızımı sezaryen le doğurdum. Su an 1.5 aylik hamileyim yine😢 korkuyorum bu kadar erken hamile kalacağımı düşünmemiştim. Napicam ben ya. Doğum arası böyle kısa olanlar var mı. Ne gibi sorunlar yaşadınız
Neva09 BuketYKR doktorla 2 yıldan önce önermiyolar ama bi arkdaş iki çocuğun arası tam 1 yıl şekilde doğum yaptı biraz zorlu geçmiş ama herhangi bir sorun yaşamadı şimdiye kadar..
gamzosgamzos BuketYKR ben kızım 19 aylıkken hamile kalmıştım kasılmalarım cok erken basladigi icin sezaryen yerim incelmisti 36+5 te dogum yaptım