Merhaba ben henüz bu durumu yaşamadım ama size bir şey sormak isterim çatı muayenenizi kaçıncı haftada oldunuz? Ben 37+3 olacak yarın çatı muayenesi olacağım da acaba çok can acıtıyor mu? Çatı muayenesi sonucunda doğumun sezaryen mi normal mi olduğuna karar veriliyor mu?