Hasret47 evet bunu bende yaşıyorum ama bana göre normal de sezeryan da zor ikiside bizi anne yapacak 🌸
Herkesin kendi tercihi ben kendimi daha iyi hissedeceğim için sezeryan istiyorum doktorum da birşey demedi, bu şekilde giderse 39. Haftada alırım seni dedi sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏