Ayferu Selam güzel annelerimm bugün 37+6 çatı muayenesi vardı 1 cm açıklık var suda azalmış bayramdan önce gelir dedi benim gibi olan var mı
Melikefe Ayferu benim de 2 cm kafasiyla çok baskı yapıyor dedi doktorum dün ama bayram sonrası doğum olur dedi hakkınızda hayırlısı
Gamze01- Ayferu 38+2 de kontrolüm vardı 1 cm açıklık var dedi ve ben akşamına sancılanıp hastaneye yatışım yapıldı. Sabahına kızım dünyaya geldi 😇
kuzeymomsss Tugceelanaz 1 cm açıklık için ebeler beni o kadar korkutmuştu ki. Şuan o günler aklıma geliyor, psikolojim bozulmuştu resmen
Ayferu Tugceelanaz herkes öyle diyor 1 cmden bişey olmaz falan diye ama kafasıda kanala girmiş yan duruyor kafasını düzlediği zaman doğum başlıcak dedi bayramdan önce gelir dedi
kuzeymomsss Tugceelanaz benim de bebeğim kanalda 1 cm açıklığım var doktorum da her an gelebilir ama boynunda 1 tur kordon var kendini ittirmesi biraz zor olabilir dedi
Ayferu kuzeymomsss ben şuanda hissediyorum kendini ittiriyor ama ağrım yok kanamam oldu aradım doktorumu sancılar 10 dk 1 olunca bekleme gel dedi