Masalelif https://imgyukle.com/i/Rjz6xh Kızlar merhaba 31 haftalık hamileyim ayağımda kaşıntılı mantar var doktora gittim ve bu ilaçları verdi gebelikte kullanımının sakıncası yok dedi ısrarla sordum ama gebelik kategorisi c yazıyor internette kullanılmaması gerektiği yazıyor ne yapacağımı bilemedim bu konuda bilgisi olan var mı 😑
hunilimom Masalelif inan hatırlamıyorum ama benim de 8 aylıkken olmuştu kadın doğum doktoruma sordum kullanılır demişti normalde başka ilaçlar verilirmis ama hamileyiz diye en uygununi verilir demişti ama sanırım yukarıdaki mavi olani kullandım
hunilimom Masalelif kadın doğum doktoruna sorsan ayağını kova su yap içine biraz sirke ve tuz koy en azından mantar biraz kaşıntısı felsn gider