Kizlar merhaba gecen gun yozgat postu acilmisti.yozgatlilar bi toplanin size zahmet.sorum su yozgat bozok universitesi devlet mi ozelmi?ben detayli ultrasona orda girecegm fakat 250 lira ucret istediler.hastane devletse bunu devletin karsiliyor olmasi lazim yasal birsey degil.ozelse anlarim.fakat doktorun sekreteri soyle dedi universitenin icindeki hastanenin icinde doktorun ozel muayenehanesi var.devlete bagli hastanede nasil ozel muayenehanesi oluyor?beni bi aydinlatin lutfen.yoksa yari ozelmi bu kadin dogum fakultesi anlayamadim