OksijenliSu Eşimle aramızda hep kızımız olursa ismi ada olsun diyorduk. Çok şükür bir kızımız oluyor 🙏🏻 Ancak hüma isminin anlamını da çok beğendiğim için bir kaç isim arasına hüma ve adayı da yazarak kura çektik. Kızım neyi istiyorsa, hayırlısı neyse o çıksın dedim ve ada çıktı 🙈 o yüzden ada bizim için %100 ama hüma da acaba mı ki ? Dedirtiyor 😂😂😂