Raziyetes mercimeginanne çok teşekkür ediyorum fiyatı da uygunmuş orijinaldir sanırım. Hemen sipariş vereyim 😊
mercimeginanne Raziyetes oerjinal ben kullandım şuan kızım 13 aylık saklıyorum 2. Bebeğim olursa kullanırım die 🙈😂
Raziyetes mercimeginanne inşallah öyledir baya korkuyorum çünkü ya gelmezse ya şöyle olursa diye birde ilk bebeğim zaten doğum çok korkutuyor ne olacak böyle bilmiyorum 😅
mercimeginanne Raziyetes bnm 1-2 ay hiç yok deniceknkadardı mama kullanıyorduk kızıma. Bestlak damla kullandım ve bolca sağdım makineyle öyle çoğaldı çok şükür. Kızım mamayı kendi bıraktı emip süt geldikçe :)
mercimeginanne Raziyetes sana şöyle söyleyim bnm göğüsüm hiç yoktu dümdüzdü. Gebelikte büyüdü ama gene de çoğu kişiye göre küçük hala 🙈
Kendineanne Raziyetes ben gümüş kapak alamadım pahalı geldi açıkçası ama memelyn balmumu kapak aldım harika acı sızı kalmadı öneririm fiyatı da 50 TL
Raziyetes Busr21 yani bende takarım da genellikle çoğu kişi hep 10 15 gün kullandım falan yazmıştı başka yorumlarda onun için öyle dedim 😊
MerveEbru Raziyetes kullanmadım henüz ama oldukça kalın bi yapısı var bi kaç arkadaşım başka sitelerden almışlar ve incecik göndermişler