ebruneco1108 bunu yazan kişi ya hiç araştırmamış ya doktorla hiç konuşmamış ya da hiç okumamış. Folik asit C vitamini gibi fazlası idrarla dışarı atılıyor, depolanmıyor yani. O yüzden her hün alınıyor. Bana hamile kalmadan 3 ay öncesinde başlatmıştı doktorum. Amcam doktor, kuzenim eczacı hiç birinden asla böyle bir şey duymadım, hatta kuzenim kendisinde 3 ay öncesinde başlamıştı. O yüzden hiç böyle şeylerle kendinizi üzmeyin