Azra41 bulantılar olmasa var ya ben de neler neler yiyeceğim 🤤😂 doktorum az az ama sık sık yememi önermişti. Zaten şu aşamada başka türlüsünü de yapamıyorum
Sabah 9-10 gibi kahvaltı, öğlen 1 2 gibi bi geç kahvaltı, sonra akşamüstü 4 gibi bi süt ya da çerez, 6 da akşam yemeği, gece meyvesi falan derken sürekli bi şeyler yiyorum gibi duruyor aöa porsiyonlarım o kadar küçük ki sürekli açım 😅