AyglGrbz Ben kızımı Saygıda doğurdum dr Ebru Ağırdemir çok iyi dr bende Sezeryan oldum fakat mecburi protein zehirlenmesinden acil alınmıştım Ebru hanım Ersoy hastanesinden oraya geçmiş bir dr arkadaşım tavsiyesi ile gittim çok memnun kaldım onun dışındakiler maalesef gerçekten berbat hemen sezeryana yöneltiyor Ebru hanım içimin rahat olması için beni 2 kere Zeynep kamile göndermişti orada ki dr a da sorabilirsin sezeryanın mecburi olduğunu demişti,ben de gitmiştim Zeynep kamil deki dr bile onu tanıyorlar vememnunlar bir çok hastanın erken teşhiş sebebi ile hayatının kurtarmış, teyzem rahatsızdı Ersoy’a gitti daha çok hastalandı ben Ebru hanıma gönderdim kanser olduğunu anladı teyzem hemen kanser onayı ile kartala yattı fakat geç kalınmıştı vefat etti, teyzemin dr bize keşke zamanında Ebru hanım gibi bir dr denk gelip tüm detayları yaptırsaydınız dedi... uzun oldu fakat yaşadıklarımı yazmak istedim