Kızlar doktorunuz normal doğum için ne zamana kadar bekleyecek? Benim bugün 40 haftam oldu önümüz bayram olduğu için en fazla Cuma’ya kadar bekleriz diyor. 41i geçirmek istemiyor. Ay bu çocuk neden doğmuyoooo açıklık muayenesi çatı muayenesi nasıl tetikliyor insanlarınkini bizimkinde tik yok 😅