Elif-dmn https://imgyukle.com/i/RjG9pb https://imgyukle.com/i/RjGA3c Cuma günü cinsiyetini öğrenmek için gideceğimm son tahminleri alabilir miyim anlayanlar için 🙏
Zeynepsevde Elif-dmn anladım bende en son 12+ 5 te gitmiştim perşembe günü randevum var 16 haftalık oldum bende öğrenir miyim acaba diye sabırsızlanıyorum 🤗
Mlhylmz Zeynepsevde bence ogrenme ihtimaliniz yuksek.. benim doktorum 16. Hafta ve sonrasinda net belli olur dedi