elaesrbrk Merhaba kızlar.Şimdi ben 22+2 deyim. 22. Haftam bitmiş 23. Haftami mi dolduruyorum 23 haftalık mi olmuş oluyorum acaba. Banu çiftçi uygulamasında 23. Haftaya hoşgeldiniz felan diyor çünkü