Csgoneng Merhaba herkese, 28. Haftamıza kadar her şey normal giderken bebeğimde 28. Haftadan itibaren kilo alımında yavaşlama söz konusuydu, 35 haftalık olduk ancak kilomuz hala 1960 gram, bebeğim miadından önce veya sağlıksız dogar diye çok korkuyorum. Doktorumuz ciğer geliştirici iğne olmamızı önerdi erken alınması ihtimaline karşı. Sizlerin çevresinde zayıf doğan ama şu an çok sağlıklı olan bebişler varsa lütfen bana anlatabilir misiniz morale çok ihtiyacımız var 😔
balkopugu2701 Csgoneng benim de o haftalarda 2100 gram falandı genelde diğer anneler muz ceviz ye falan diyorlar canım onlar bebeğe kilo aldırıyormuş doktorun bişey önermedi mi ya da kilosu az mı dedi
Bsra-tasan06 Csgoneng kilosunu gercekten hiç kafaya takmayın. Zayıf olsun ne olacak ki ? Saglıgı yerinde olsun hiç önemli degil bence. Şuan bizde öyle gidiyoruz gerekli testlerimizi yaptırdık şükür hiçbirinde bi sıkıntı çıkmadı. Ama haftasına göre küçük ve zayıf. 34 35 arası doğum olacak büyük ihtimal ama 35den sonra dogdugunda solunumu iyise hiçbir sıkıntı çekmiyorlar o yüzden ciger geliştiriciyi söylemiştir doktorunuz bende oldum. Strest yapıp bebeginizi üzmeyinn ☺️
Edabykl Csgoneng benim kardeşim 1900 gram dogdu o kadar zayifti ki annem kardesimi yarim saatte bir emzire emzire bir kilo aldi doktor dedi nasi aldirdin bu kadar kiloyu bebege 🤭😂 ve suan masallahi var bizden cok daha gelişmiş 🙈
makbule17 Csgoneng kızım 34 haftalık 1930 gr doğdu şimdi 2.5 yaşında maşallah kocaman oldu topladı kendini
Csgoneng balkopugu2701 kilosu az evet bol bol muz, kaşar, peynir, yumurta, et, süt, ceviz vs tüket dedi, zaten tüketiyorum ve çok özen gösteriyorum ancak çok yavaş kilo alıyor 2 haftada 200 gr anca alıyor artık, bu da bizi çok endişelendiriyor ve çok üzüyor.
balkopugu2701 Adileeselvi şimdi 37 haftalığım geçen hafta da 2600dü şimdi de aynı sorduğumda kemikleri güçlenmiştir bu hafta haftaya geldiğinde artmış olur şimdilik normal kilosu dedi canım yani şu an doğsa bile 2 bucuk üstü problem olmaz dedi
Csgoneng Adileeselvi 35 haftalığız, bu civarda artık 2200-2300 civarı olması gerekirken 1960 gramdayız, kilo alıyor ama çok yavaş alıyor.
balkopugu2701 Csgoneng daha yeni yeni artmaya başlar ama bence canım çok canını sıkma sıkarsan bebekte hisseder sen düzenli beslen kahvaltını aksatma bebişe odaklan kiloda gen etkeni var cinsiyet etkwni var her çocuk bir olcak değil
Adileeselvi balkopugu2701 ins bizde o haftalara kadar alırız resmen hafta da 100 grm ancak almış çok üzüldüm 2500 geçse korkmayacagim devlette olacağım ve hastanemizde kuvez de yok😔
Csgoneng Bsra-tasan06 yeter ki sağlıklı olsun doktorumuz da anne karnında kilo almıyorsa dışarıda kilo alması gerekir dedi endişe etme minyon bir bebek olacak demekki dedi ama benim korkum zayıf doğması sağlığını etkiler mi, olabildiğince stres yapmamaya çalışıyorum 😔
Csgoneng balkopugu2701 evet ben tombul bir bebekmişim ama eşim de zayıf doğmuş, kayınvalidem de çok minyondur, kızımız olacak nasipse, doktorumuz da endişe etme minyon bir bebek olacak dedi, benim için yeter ki sağlıklı olsun uzun zayıf kısa tombul hiç önemli değil ama zayıf doğması sağlığını etkiler mi tek derdim o 😔
balkopugu2701 Csgoneng canım 37 haftadan itibaren doğumlar normal kabul edilir o zamana kadar alırsınız muhtemelen zaten canınızı sıkıpta üzmeyin kendinizi Allah’ın izniyle sağlıkla gelir sonrasında
balkopugu2701 Adileeselvi alırsınız canım ben 34 ye gittim 2100 dü 36da gittim 2600 oldu dün 37de gittim hiç kilo almamıştı mesela bebişler işte ne zaman isterse o zaman geliyor ne zaman isterse o zaman kilo alıyor demek ki :)
Bsra-tasan06 Csgoneng etkilemez canım neden etkilesin ben bunu doktoruma sordugumda benimde oglum 2 kg dogdu çok çabuk toparladı demişti hiç bi sorunla karşılaşmamış hem senin haftan büyük 37 zaten normal dogum haftası sayılıyor artık 😌 üzme kendini inş saglıkla kucagına alırsın
Csgoneng makbule17 ya öyle mi maşallah Allah bağışlasın ciğer geliştirici iğne oldunuz mu peki, kaçıncı haftada doğdu güzellik bir de hiç küvözde kaldı mı acaba 🥰