Kevsermucize Dr gittim bugün herşey normal çıktı amyon kan akımı ama bebeğin karnı bir hafta geriden geliyomus başına gelip sağlıkla dogran varmı haftaya tekrar gidecem gelistimi diye gelismese erken doğuma alabiliriz dedi çok korkuyorum 30 haftalık hamileyim