boymomyz Benim doktorum perinatolog, o bile bu durumda iğneye gerek yok coraspin yeterli dedi. Bana sayısız yabancı makale gönderdi hatta. Baktı aklımda bir şüphe olacak, şimdilik için rahat etsin iğne de kullan ama sana yan etkileri fazla ve boş yere canın acıyacak dedi. Haftaya 17. haftada keseceğiz gibi görünüyor. İğne veren çoğu doktor risk almak istemiyor aslında. Olası düşük olursa iğne vermedin de olmadı diye suçlanmak da istemiyor ama gerçekten bizdeki genlerde pıhtılaşma hafif sayılıyor. Mthfr e yurt dışında bakılmıyor bile. Factor 2 ve 5 te mutasyon çıksa kullanmak gerekirmiş mesela. Umarım ilaçlar işe yarar ve öncelikle ağrılarınız geçer🙏🏻