Busraa14 Ramazan ayı içinde hamile kaldığını öğrenen arkadaşlar oruç tutmaya devam ettiniz mi? Bende yeni öğrendim hamileliği psikolojik olarak biraz oruç tutmakta zorlanıyor gibiyim merak ediyorum sizler ne yaptınız 🤗
Yesim619 Busraa14 zorlanıyor san hiç tutma canım..ilk üç ay ve son üç ay tutulması gerekiyor çünkü bebeğin gelişimi açısından.. bebekte senden besleniyor sen aç kalınca o da aç kalıyor
Umay255 Busraa14 canim bnde 5 haftalık oldum 15 gün tuttum gebeliği öğrendim tutma dediler ilk 3 ay tutma dediler çünkü çocuk yeni gelisiyo bu yüzden de dikkat etmek lazim
Ceylanay Busraa14 bende ilk hafta tuttum test yapınca hamile olduğumu öğrenince bir iki gün daha tuttum sonra bayağı araştırdım evet ilk 3 ay önemliymiş diye tutmadım ınsallah borcum borç doğumdan sonra tutacağım 🙏
Busraa14 Kbraberk Yesim619 Umay255 Ceylanay Nisandua1 teşekkür ederim kızlar bende öğreneli kısa bir süre oldu dediğiniz gibi baya araştırdım ilk 3 ay önemliymiş diye muhtemelen bende bugünden sonra tutamayacağım borcumuz olsun onlar da artık 🤗
Nisandua1 Busraa14 öğrendiğimden beri tutmuyorum sürekli acıkıyorum çünkü başım dönüyor bilmediğim zamanda da zor dayanıyordum zaten ilk 3ay önemli bize kaza yapma hakkımız var zaten